המוזיקה המרתון

והדיגיטל

העולם הדיגיטלי מוצף בעסקים כמו שלכם. איך תבלטו מעל כולם ותמשכו לקוחות חדשים? פעמים רבות שואלים אותי, מי צריך שיווק אינטרנט ומה בעצם אתה עושה? האמת היא שכיום, כל עסק, קטן או גדול זקוק לשרותי שיווק אינטרנטיים. הנוכחות באינטרנט היא חובה לכל מי שרוצה להגדיל את החשיפה שלו ללקוחות פוטנציאלים נוספים בשוק המקומי או במדינות נוספות.

בגדול, העבודה מתחלקת לשני חלקים עיקריים: המסר השיווקי שמספר מי אנחנו, מה אנחנו עושים, איך אנחנו עושים, למה אנחנו עושים, למה ולמי זה מתאים? לדוגמה: "אני עורך דין המתמחה בתחום זכויות יוצרים, בילדותי למדתי מוזיקה ותמיד עניין אותי התחום, איך העולם העסקי תומך בתעשיית המוזיקה… כיום אני מסייע לאומנים לשמר ולהגן על הזכויות יוצרים שלהם. אם אתם זקוקים לעזרה בתחום, צרו קשר"

החלק השני הוא פרסום, הפצה, ניטור ואופטימיזציה של המסר השיווקי (חלק 1) בפלטפורמות השונות באינטרנט כמו: פרסום מודעות ממומנות בגוגל, יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, מדיה דיגיטלית (אתרי תוכן שונים) (PPC), קידום אורגני של האתר במנועי חיפוש (SEO) וניהול תכנים ברשתות חברתיות.

דוגמאות לנוכחות אינטרנטית הן: אתר אינטרנט, דפי נחיתה, סרטוני וידאו, פרופיל ברשתות חברתית, ניהול קבוצות בטלגרם או ווטסאפ, אתם מבנים את הכיוון… את כל זה צריך לתכנן (אסטרטגיית שיווק) לבצע (הקמת אתר, כתיבת תוכן תוכן שיווקי, גרפיקה, חווית לקוח) ולנהל באופן שוטף (אנליזה ואופטימיזציה).

על מנת להשיג תוצאות – יותר לידים (מתעניינים) לקוחות (משלמים) ומכירות, כל החלקים חייבים לעבוד כמו שצריך כמכונה משומנת. המסר השיווקי חייב להיות מדוייק לקהל המטרה, תוך הבנה עמוקה של פרופיל הלקוח (אוואטר), מי הוא? מה הוא צריך? למה הוא צריך? האם וכמה הוא מוכן לשלם בעבור המוצר או השרות שלכם? האם הלקוח בשל לרכישה עכשיו? פעמים רבות, יש צורך בשינויים, התאמות ודייוק של התוכן והפרסום.

לרוב האנשים כבר יש נוכחות אינטרנטית ערוצי פרסום, לקוחות ומכירות אוטומציה של תהליכים ואנשי שיווק שעובדים איתם לשיפור והשגת מטרות וייעדים נוספים

נשמע מעניין? צרו קשר ונדבר

המסע שלי התחיל דווקא בעולם אחר – עולם המוזיקה. כפסנתרן ומלחין, בצעירותי מצאתי דרך להביע את עצמי דרך יצירת צלילים וסיפורים.

אך החיים ידועים בהפתעותיהם, ובשנת 2006 מצאתי את עצמי נמשך לעולם הדיגיטל. עולם מרתק, דינמי, ומלא אפשרויות.

מאז, הפכתי למומחה שיווק דיגיטלי, שם דגש על יצירתיות, אסטרטגיה, ותוצאות.

המשפחה, הספורט, והחיים הטובים:

אני נשוי באושר ואב לשלושה ילדים מקסימים.

כשאני לא שקוע בעולם הדיגיטל, תמצאו אותי כנראה רץ במרתון (כן, כן, גם זה אפשרי!), מתרגל יוגה, או פשוט נהנה מזמן איכות עם המשפחה.

השאלות שלך, התשובות שלי:

אני מאמין בשקיפות ובשיתוף פעולה.

יש לך שאלות בנוגע לעולם הדיגיטל, שיווק, או סתם סקרנות לגבי מי אני?

אל תהססו לשאול!

הידע שלי, הניסיון שלי, והיצירתיות שלי – לרשותכם.

צרו קשר עוד היום!

לקוחות ממליצים